O kadar üzüldüm ki tarif edemem :( benim de iki düşüğüm vardı bende de pıhtılaşma çıktı şimdi tekrar gebeyim bende iğne kullanıyorum geçen hafta kalp atışını gördük cuma günü tekrar gidicem ama içim içimi yiyor . Kuzum benim rabbim yardımcın olsun Tez zamanda sağlıklı bir gebelik nasip olsun inşallah dualarımda olacaksın 🙏🙏🙏