minnakmina doktorlar yanıldabilir cünki kendi doktorum doğmadan hicbisi garanti diyemeyiz dedi ne cok engelli olur bu dedigimiz cocuk sapa saglam dogdu dedi sağlam dediklerimizde emgelli doğanda oldu dedi gördüklerimiz yüzde yüz degil diyor insallah sag salim gelir dunyaya engelli veya engelsiz insanin canı o.. zaten herbirimiz bir engelli adayıyız unutmamak lazm bugün iyi olabiliriz yarinimiz belirsiz ..