Eylemmm1655 Damlae16 bende 11+6 bu gün bana oldu kasik ağrısı sanki iğne batiyomus gibi ama derinden böyle acılı birey.
Damlae16 Eylemmm1655 rahim büyüdüğü için diyorlar inşallah bebişlerimizin bir şeyi yoktur canım Allah’ın izniyle bir şey olmaz diye düşünüyorum ❤️🙏
Miskokulum35 Crn1996 17.haftada benimde çok oldu 1 hafta falan. Ama bebek büyüdüğü için ve Rahim büyüdüğü içinmiş Bi sorun yokmuş şükür
Crn1996 Miskokulum35 normal o zaman canım ilk gebeliğim olduğundan herşeyi kafama takıyorum böyle malesef😅
tazeaane Crn1996 canım bende 17+2yim aynısı 2 gündür Bende de var karnımda da oluyo bazen ama geçiyo. Ben de endişelendim
Crn1996 tazeaane gelip geçici canım bu şikayetler pozitif düşünmek lazım her zaman ama bazen yapamıyoruz işte ☺️