Bende 33 haftalık hamileyim detaylıda hic bir sorun yoktu 26. Haftamda kendi Doktorum farketti tekrar detaylı ve perinatolojiye yönlendirildim kontrol altındayım down şüphesi 2’li tarama testini yapmadığım icin söylendi ama aynı zamanda erkek bebeklerinde cok olduğunu sıkıntılı görmediginide söyledi insan kafaya takmıyor degil ama rabbim hepimize sağlıcakla nasip etsin birbirimize dua edelim insallah 🙏🙏