Aysemom allahım şifa versin üzülmeyin. Öncelikle en kötü senaryodan baslıycam olası bir durumda böbrek fonksiyonunu kaybetse bile tek böbrekle yasayan yuz binlerce insan var. Sonradan veya dogustan tek böbrekli bireyler var. Kaldı ki sanmıyorum böyle bir sueum olcagını bu tarz vakaların yuzde 5ini bile olusturmuyor soeum cıkanlar. Kalan kısma genelde ilaç tedavisi veya ufak bie operasyon deneniliyor. Sonuclarıda olumlu oluyor. Benim kzıımında sol böbregi genişliyor detaylıda ögrendim bende. Simdi biraz da haftası geri geliyor. biraz korkuttu doktorum tahmin edersiniz down fln dedi bütün tarama testlerim mükemmel seviyede gelmesine ragmen. Bizde 32.haftadayız haftalık takipteyim gelişimide yavas oldugu için😓allahım şifa versin omca hastalık, onca olasılık var ki😓kaygılar hic bitmiyor