Beyzan valla cok tesekkur ederimm. Esimin de benim de annemiz yok gorusmuyoruz konusmuyoruz yani ailemizdeji diger dogum yapmis kisilerde cok umursamaz bizimde ilk bebeğimiz sonucta heycanliyiz hevesliyiz. Amaan alma bi sekilde hallolur nirmal giydircen iste gibi tepkiler veriyolar esimde bende bilgisiz oldugumuzdan cok kararsiz kaldık cok teşekkür ederim size