Sizinle aynı haftalardayiz galiba benim 6 Mart’ta doğum tahmini, bende mevsime göre hesaplayarak aldım mesela 0-3 ay uzun kollu şeyler aldım ama çok deyil, sonra yaza giriyoruz zaten 3-6 aylik yazlık Hafif şeyler aldım o da çok deyil, bence fazla şeye gerek yok çabuk büyüyorlar, yavaş yavaş alınır, bazı anneler ilk heyacandan çok alıyorlar sonra giydirmeye yetismiyorlar bile, Yenidoğan takım 1 tane aldım isime özel, benimde ilk hamileliğin parayı mantıklı harcamak istiyorum 🙂 Rabbim hepimize hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🌹