brcnbyrm sedaninbebegi12345 merhabalar bende duzceliyim acaba hangi dr a gittiniz ve nereye gittiniz detaylı icin 🥰
tubatrkmnn Hiii merhaba. Ben de izmitteyim de, doktorunuz kim hangi hastanede yaptırdınız kaçıncı haftadasınız çok merak ediyorum ben 19 +2 yim şuan ne zaman gitmeliyim 21 de diyorlar ama bilemedim aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler 😊
Hiii tubatrkmnn benim doktorum medicalparkta Dr Gökhan Gümüştaş onun tavsiyesiyle Dr Semih Özerene gittim kendi özel yeri var. Evet bende 21. Haftamda gittim suan 22+4 oldum cok şükür herseyde yolunda şimdilik umarım böle devam eder sizde inş güzel seyler duyarsınız doktordan 🙏🏻🙏🏻
AlinaET Hacer_Can 4lü tarama testi ile detaylı ultrason farklı şeyler. Haftalar denk geldiği için ikisinide aynı gün istemiş doktorunuz bende de aynısı oldu 4lüyü istemeyip sadece detaylıya gitmiştim
findikkurdu2 HaticeeKubraa Ümraniye santralde Erbil çakar var aşırı memnuniyet var bende aysonu gideceğim arama butonuna adininyazip yorumlarını inceleyin isterseniz 😉😉
MS92 HaticeeKubraa Ben Çamlıca Medipol’e gidiyorum. Detaylı için 18 Ocak randevum. 750 ödeyeceğim. Perinataloji doktoru tarafından yapılıyor. Özelleri baya araştırdım hemen hemen benim hastanemle aynı olduğundan orada yaptıracağım.
Umay6060 HaticeeKubraa Ümraniye Erbil çakar öneriyorlar fiyatı 320 TL haftaya çarsambs gideceğim bakalım
Gokceeeee-_ Kubrymn ben de devlete gidiyorum aynı durumu bende yaşadım ne bebeğin fotoğrafını verdiler ne başka birşey
HaticeeKubraa findikkurdu2 Fiyat bilginiz var mı acaba ? Birde adrese ulaşamadım googledan nereden ulaşabilirim iletişim bilgilerine
minidior Bende iki hafta sonra Altan Cebeci icin randevu aldim doktorum yonlendirdi 700 tl ucreti giden varmi daha once istanbul avp yakasi
Merveaydinnil minidior ben gittim daha once cok iyi bir perinatalog iki kere gittim.Gonul rahatligiyla gidebilir siniz.Renkli ultrason fotografari veriyor ve vdeo fotograflari whatsapptan atiyor kendisi.
Damlatugrul minidior bende Altan beye gittim alanının en iyisi zaten bilenler bilir 40 45 dakika sürüyor açıklayarak anlatarak gösteriyor bütün organlarını v.s memnun kalıcaksınızdır..
Fulyaa29 minidior ben p.tesi gunu gittim çoookk memnun kaldım 40 dk sürdü herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyo butun foto ve videolari whatsaptan attilar raporun yaninda da ultrason resimleri verdi baya kalın kagida basiliydı ben cok memnun ayrıldm ordan
HaticeeKubraa MS92 14 haftalığım daha randevu için erken değil mi sonradan randevu bulmakta zorlanır mıyım sizce ?
ironbaby HaticeeKubraa hastaneden hastaneye değişiyor. Gideceğiniz hastaneye şimdiden sorun yoğunluğu
MS92 HaticeeKubraa Özelde bulma ihtimaliniz yüksek oluyor tabi heleki hastanenin takibindeyseniz. Benim 25 Aralık doktor randevum vardı. 15-20 Ocak arası detaylıyı yaptırman lazım dedi. O hafta aradım aldım. Detaylıda günde 4 5 randevu oluyor uzun sürdüğünden. O nedenle doktorunuz bu tarihte diyince alabilirsiniz.