Ben de dün gittim, bulunduğum şehirde olmadığı İçin yakında başka şehire tıp fakültesi hastanesine gittim, öğretim üyesine özel muayene ücreti ödedik. Ben çocuğun yüzünü falan net görmeyi beklerken yine siyah beyazdı bebek, kırmızı ve mavi işaretlerle de risk olup olmadığını gösteriyordu makina. Tamam omurlarını elini başını falan o görüntüde yorumlayabildik ama renkli görmedik😒 hayal kırıklığı yaşadım resmen, çok şükür herşey yolunda dedi. Ortalama 20-25dk sürdü. İki sayfalık rapor verdi