Esra_80_ Oykuaygun salı ve pazartesi aynı yazıyor 🥰Aldım pazartesi uygun anca bana eşimle gidicem çünkü
Esra_80_ Akinada yarıdan çoğu böyle ama bu şekilde değilseniz alamazsınız dediler ben aramıştım bugünde 15 haftalıgım dedim o zaman alamazsınız dedi
Esra_80_ Tkara bunlarda hiç yok 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Randevu oluşturulmuyor dolu hep 🤦🏼♀️Bende Eda üreyen Özdemir aldım 😂bakalım şansa kaldı artık🤦🏼♀️
Bagiye Esra_80_ randevular bu şekilde çıkar bi geri sekmede doktor isminin altında gebe hastalara bakılmaz yazıyor kimi doktordo öyle bi yazı yoksa alabilirsiniz
Esra_80_ Tkara yok daha 18 Ocak’ta gidicem inşallah canım 🥰ben özele gidiyordum daha öncede %90 kız dediler büyük ihtimalle değişmez ben hem muayene olmaya hemde kesin be kesin cinsiyet öğrenmeye 🥰gidicem
Tkara Esra_80_ aynen bende özele gidiyorum da ikili test yaptırmaya hemde cinsiyet öğrenmeye gidicem Necati beye 20 Ocak benim de randevum