Yesimmm93 Aysecan0335 evet bende 1 ay sonuç bekledım şükür benımkınde bağışıklığım çıktı ama senınkinde zaten sorun yokmuş sonucun gayet iyi igg pozitif igm negatif olması herşeyın yolunda olduğunu gösteriyor 😊
pamuktenlim @"Aysecan0335 evet bağışıklığınız var 🙏🏻🥰 korkulacak bşy yok Benim bağışıklığım yoktu çok kötü şeyler olacağını söylediler hep bebeğimi almak istediler ama çok şükür şuan sapasağlam 1,5 yaşında oğlum var 🙏🏻🥰