Xthinker çok haklısın ama bende tesadüf eseri öğrendim bunu
sağlık ocağına kaydım yapılırken yapılmış bu test ordaki doktor fark bile etmemiş
1 ay sonra muayeneye gittiğim doktor tesadüf eseri kan tahlili yaptrdn mı dedi
sağlık ocağında yaptılar hocam dedim
e nabızdan bakalım dedi
sonra bunu farketti
tekrar test sonra avidite sonra benim araştırmalarımla baya bşy öğrendim olumlu veya olumsuz çok etkilendim
çevremde de var hamile olanlar
Bu test yapılmamış bile
buda bizim bir imtihanımız diyorum Rabbime sığınıyorum
Alanda verende Rabbim o daha iyi bilir