Ben öyle buseyi ilk defa duyuyorum 3 aylik hamileyim 1 aylıkken belediyeye gidip durumum oadigini hamile oldugum icinde calisanadigimi soyledim esimin ailesiyle birliktir onlardanbayrildik bi yatak odamla ciktim evden hala bile hiç bir esyam yok esimde asgari ucret e bide cocuk geliyo allah sonumuzu hayretsin iste uzaman doğum parasi var denilmedi cocuk yardimi yapiliyo ama 2 cocuk olmak sartiyla ilk dogumda verilmiyo dedi bende cikip geldim dogum parasi çalışanlar aliyo çalışmayanlar değil