minisinannesiiii Iyi aksamlar herkese doğum ücreti için nereye ne zaman başvurmalıyız bileniniz varsa yazabilirmi 😊
Baby06 minisinannesiiii doğum parasını diyosunuz galiba sgk ve ptt den alacaksınız bide süt parası alacaksınız
Meralrabiamhmt minisinannesiiii cnm dogum yaptın mı eger yaptıysan hastaneden dogum raporu verıyolar sgk dan alıyosun o belgeyle
Aryam-15-15 Baby06 canim benim esim memur ama bn çalsmiyorum bizde veriyolarmi yani herkes alabliyomu bunu
Hyry9004 Babyy1S doğumdan önce mi başvuruyoruz yoksa doğum yaptığımız belge ile mi gidip başvuru yapıyoruz?
Babyy1S Cemrece devlet cocuk icin para oduyor ilk cocuk 300tl bir de süt parası var oda 200tl calisan calismayan tüm anneler basvurup alabiliyor
minisinannesiiii Astunazmn benim ocağın 12sinde aşım var hemşire süt kaydı yapicaz dedi ama süt parasi içinmi baska bisey mi bilmiyorum
Meralrabiamhmt minisinannesiiii saglık ocagına gıt muayene edip dogum parası için belge ıste sana rapor vercekler bunu vakıfa gotur cıktıgı zamanda gıdıp alırsın paranı bazılarına dogumdan once bazılarına sonra cıkıyo
Meralrabiamhmt Dogum yapmadıysanız saglık ocagından gebelık raporu alın vakıfta gırıs yapılıyo bu belgeyle