huzursahibi mustelanin 500 ml olanını 80 TL’ye almıştım. 6 ay rahat kullanırım dye düşünüyorum bu yüzden de fiyatı bana çok gelmedi açıkçası. Zaten bebeği ne kadar yikayabilirz ki en fazla haftada 3 kez falan. (Bebek yıkama aralığı hakkında pek bilgim yok sadece bir örnek )
Pişik kremi olarak yine mustelanin 1 2 3 pişik kremini aldım. Fiyatı 50 tlydi.( Tabi bu şampuana göre daha çok kullanılır. Ama fiyatı da çok fazla yüksek değil gibi )
Yüz için bephantol baby düşünüyorum.
Bir de sudocrem var onu da çok öneriyorlar ondan almayı da düşünüyorum açıkçası