Ben bugün gittim detaylıya o kadar çok ayrıntı var ki Dr bir sürü şey söyledi mesela kalbin 2 odacığından biri diğerine göre küçükmüş ve tansiyon sebebiyle 34 haftadan sonra gelişim geriliği olabilirmiş takip edilmesi gerekiyor dedi aslında moralim çok bozuk ama bunları bilmek de çok önemli. Ama onun dışında bebek gayet normal ve gelişimi iyiymiş bence kesinlikle yaptırılması gereken bir şey