Nehir_nehir hadi ya. Mesela benim doktorum her randevuda, bebeğin her yerine detaylı ve renkli olarak baksa da mutlaka yaptır demişti. Bir sürprizle karşılaşmayı göze almayın bence. Ücreti Maddi olarak sizi zorlamayacak ise ya da devlette yaptıracaksanız yaptırınca birşey kaybetmezsiniz içiniz rahat eder daha huzurlu bir hamilelik geçirirsiniz aksi durumda insanın aklına bir sürü kötü olasılık geliyor. Hem bebişte bir sağlık sorunu var ise daha gebelikte, Doğum sonrası yapılması gerekenler belirleniyor bir müdahale etmek gerekiyorsa geç kalmış olmazsınız- olmayız