Kmerve temmuz ayında gittim ben çocum olmuyor diye önce 1 ay önce kendim memlekette bakindim izin bitince rahim filmimi çektirmek için gün bitti batmanda gitmem gerekti araştırdım bu doktora gittim rahim filmi vektiren böyle böyle kıstım var mis dedim cekelim dedi rahim filmimi çekti evet kıstım var dedi rahim filmi çekilirken de anestesi gerek yok acı eşiğine bağlı dedi 24 yaşındayım ömrümde cekmedim öyle acı mahfetti beni çekerken o neyse de odaya geçtim sonuçlara bakti evet kıstım var dedi yani dedim hamile kalamam mi yok kalırsın dedi ama olmuyor 1 senedir dedim kist engel oluyor dedi napcaz dedim çocun olabilir yani geveliyor azında ilaç yazdı 3 kutu 3ude antibiyotikmis 1 ay önce başka doktora gittim temmuzdan aralığa kadar boşuna zamanımı yedi şimdi ki gittiğim doktor bu ilaçlar antibiyotik sadec e dedi zerre ilgilenmiyor ne kan tahlili ne bi bisey kaç ayını boşa yedi tavsiye etmem