esmirna16 avucundaopucuk Ya şöyle söyleyeyim benim doğumuma eşim yetisemedi çok stres oldum doğuma giderken ama gerek kat hemsireleri gerek ameliyathanede hepsi çok ama çok iyi davrandılar. Bir de bebek oykuleri fotoğrafçısı Elif Hanım hiç yanımdan ayrılmadı sağ olsun. Sezeryan oldum ben, benim miyom ameliyatim olduğu için ama Ferhan Hanim normal doğum da çok yaptırıyor. Ameliyatımda çok iyi geçti. Kombine sezeryan yaptılar. Burada bahsedilen sezeryan sıkıntılarının hiç birisini yaşamadım. Ne baş ağrısı ne bel ağrısı. Ferhan Hanımdan bahsetmiyorum bile. Gerçekten şanslıyım doktorum o olduğu için. Az önce hatta kontrolden geliyorum yanından kendisini görmek bana çok iyi geliyor. Ama fiyat konusunu inanın bilmiyorum. Benim iş yerim dolayısı ile özel sağlık sigortam var o yüzden uygulanan fiyatlar değişiyor. 200-250 civarıydı en son muayne ucreti yanlış hatirlamiyorsam. Gene sormak istediğiniz bir şey olursa özelden de yazabilirsiniz
bernabaskaci Kubar sizin bu şekildeki Kubar memnun olmayan herkes anladığım kadarıyla aynı hastaneye devam etmiş ama hala görüşüp doğumdan bahsedildigine göre
Kubar bernabaskaci memnun olunmayan sey muayene hastane vs degilki doğumlar kötü doğumda muamele iyi değil
bernabaskaci Kubar ama sen direk hayat hastanesine gitme de nereye gidersen git tarzı bişey yazmışsın. Ne anlatmak veya neyi kastettiğin anlaşılmıyor.
Gunessinannesi1 Bugun medicabil songul yapiciya gittim yorumlarda cok ortaada bi dr deneyimledigim kadariyle gayet iligli guleryuzlu yaklasti ondsn devam edeceğim hastane tertemizdi bu arada beğendim
Kubar bernabaskaci sonra doğumdan ötürü oldugunuda yazdım. Insan takibini kime yatırırsa doğumunu onda yaptırmak ister en iyisi oraya hic gitmemek ayrca cokta ilgili değiller bisey sormadan öğrenemiyorsun halbuki kendi anlatmalı
Destina16 betusumm Ben Gönül hanima.gidiyorum canım 40. Haftaniza girdik suyun azalmamis dedi bugün çatı muayenesi yaptı ilk kez yapmak.zorunda kaldı normalde yapmıyor 40. Haftaya kadar bu çok önemli normal.dogum.yanlisi çünkü. Neyse eliyle nisanimi sıyırdı ben siktim kendini biraz acıdı ama doktorum mecburum doğumu tetikletmem lazım suni sancı bile vermek istemiyorum sana catin çok müsait dedi düşün yani doğal.mucadeleci bir kadın bir kaç güne başlayacak inşallah dedi eve geldik Bekliyoruz sindi dua edin kızlarda gelsin minik.kizim 🤲🤲🤲🤭💞
betusumm Destina16 ay canım hadi inşallah hayırlısı ile al kucağına. Doktorun ve gebenin aynı fikirde olması çok çok önemli. DEstek olması çok güzel. Paylaşıyor dr görüyorum nasıl mutlu gülen gözlerle işini severek yapıyor belli. Rabbim inşallah güzel bir doğum ile bebeğini kucağına aldırır ve tüm hamilelere de kolay doğumlar nasip etsin.
Eise Hzl gittim evet muayene ücreti 200 lira olmuş Hastane için benim doğumum son 7 gün olduğu için neriman hanım geçen yılın fiyatından yardımcı olacak biz önceden konuşmuştuk Pembe-mavi için 6500 lira konustuk
Hzl Eise Hastane daha kesin değil benim konusmadim neresi oldugunu medicabil i dusunmustuk orayi önermişti bize .
Eise Hzl doğrudur ben pandemiden dolayi pembemaviyi istedim ziyaretçi kabul etmiyor Ben gerçi covid geçirdim ama biz çok kalabalık aileyiz eşimin ailesi de benim de iki taraf da öyle Ziyaretçi olmaması için hastaneyi kullanacağız başka bir yer olsa gelen gidenin önünü alamayız çünkü:(
burcumelis Eise canım yani sülalen kalabalık olabilir htta aşiret bile olabilirsin suan salgından dolayı kimseyi kabul etmiyruz dersin olur biter bu kadar stres yapcak ne var milletin ağzına bakıp yaşamıyoruz sonucta gelmeyiversinler saçmalık yani
Hzl Eise Anladim bizim zaten kimse gelmez bu durumda 😊 eve gelen bile olmaz kuzenim doğum yapti 5 aydir görmedim daha .
burcumelis Ben esentepe hastanesine gidiyorum şuan onur özdenoğluna memnunum ilgili anlatıyor sordukça 2. Gebeligim ilkinde yoktu zaten 2 sene önce ilkinide burda emel hanımda yaptım ama memnun kalmadım tercih etmedim bidaha insallah dogumda da onur beyden memnun kalırım sorunsuz tek istedgim o