mrvakdnz Çok teşekkür ederim canlarım hepinize sanırım gönül hanıma gitmeye devam edicem ☺️ bu arada bursanın nerelerindensiniz
betusumm mrvakdnz Bende randevu alıp gidicem inşallah Gönül hanım’a. Umarım hastaneden de dr dan da memnun kalırız. Ben bursa yıldırımda otuyorum.
mrvakdnz betusumm sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏 ben nilüferde oturuyorum, kaçıncı haftalarsınız
Kubar bernabaskaci ben hiç memnun kalmadım benle beraber emzirme odasında toplanınca memnun olmayan bi cok kisi ilede görüştüm doğum özellikle tam rezillik bu benim deneyimim bebeğimi neredeyse öldürüyorlardı doğumda kilolusun doğuramazsın bebek öldü şeklinde bi cok psikolojik baskı yaşattılar.. yinede siz bilirsiniz
elian Artemis16 şehir hastanesine 3 aydır randevu bulamıyorum siz nasıl buldunuz yardımcı olur musunuz😔
Artemis16 elian mhrs’den hem sürekli kontrol ediyorum hemde randevular açık olunca bildirim al sekmesi var onu açıyorum doktorumun randevusu açıldığı gibi randevu alıyorum her ay da rahat bulabiliyorum 🙂
bernabaskaci Kubar sizin bu şekildeki Kubar memnun olmayan herkes anladığım kadarıyla aynı hastaneye devam etmiş ama hala görüşüp doğumdan bahsedildigine göre
avucundaopucuk esmirna16 hemşireler ilgili miydi normal mi sezaryen mi oldunuz bende ferhan hanıma gidiyorum da muayene ücretlerinde artış oldu mu onu da merak ediyorum
esmirna16 avucundaopucuk Ya şöyle söyleyeyim benim doğumuma eşim yetisemedi çok stres oldum doğuma giderken ama gerek kat hemsireleri gerek ameliyathanede hepsi çok ama çok iyi davrandılar. Bir de bebek oykuleri fotoğrafçısı Elif Hanım hiç yanımdan ayrılmadı sağ olsun. Sezeryan oldum ben, benim miyom ameliyatim olduğu için ama Ferhan Hanim normal doğum da çok yaptırıyor. Ameliyatımda çok iyi geçti. Kombine sezeryan yaptılar. Burada bahsedilen sezeryan sıkıntılarının hiç birisini yaşamadım. Ne baş ağrısı ne bel ağrısı. Ferhan Hanımdan bahsetmiyorum bile. Gerçekten şanslıyım doktorum o olduğu için. Az önce hatta kontrolden geliyorum yanından kendisini görmek bana çok iyi geliyor. Ama fiyat konusunu inanın bilmiyorum. Benim iş yerim dolayısı ile özel sağlık sigortam var o yüzden uygulanan fiyatlar değişiyor. 200-250 civarıydı en son muayne ucreti yanlış hatirlamiyorsam. Gene sormak istediğiniz bir şey olursa özelden de yazabilirsiniz
Hzl mrvakdnz neriman çelik özel muayenehanesi var fethiye de çok tatli bir doktor çok ilgili bende kendisine burdan tavsiye. Uzerine gittim çok memnunum .
Eise Hzl gittim evet muayene ücreti 200 lira olmuş Hastane için benim doğumum son 7 gün olduğu için neriman hanım geçen yılın fiyatından yardımcı olacak biz önceden konuşmuştuk Pembe-mavi için 6500 lira konustuk
ufuknihal Ziya Çetinin muayenehanesine gidiyorum çok tecrübeli bir doktor biz çok memnunuz doğum ile işgili anlaşmalı hastaneleri var ben çekirge doruğu tercih edeceğim doktora yakın olduğu ve bana ulaşım olarak kolay olduğu için ayrıca ablam hayat hastanesinde naile gökçe de doğum yaptı hem hastaneden hem doktordan çok memnundu bence bu tarz olaylar bazende şans olabiliyor rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏😊
Melike2 mrvakdnz Ben hayat hastanesi Nazmiye Şentürk’e giriyorum muayne ücreti 150 tl oldu şuan doğum ücretini daha konuşmadık ama hayat hastanesi diğer özel hastanelere kıyasla daha uygun fiyatlı ve doktorum çok güler yüzlü, ilgili ve hayat hastanesinde bildiğim kadarıyla en çok talep gören doktor randevu alması çok zor baya dolu oluyo ama denemek istersen şansını dene çevremde Nazmiye hanımdan doğum yapn birkaç kişide biliyorum gayet memnun kaldılar ve bu platformda da hakkında güzel yorumlar okudum. Hakkında hayırlısı olsun canım güzel rahat sağlıklı bi hamilelik geçirmeni dilerim 😊🌹