derinsart Cicek12 ben 16da hissettim en erken zaten 16da baslarmis tabi vucüt tipiyle alakalıymış doktorum söylemişti daha zayif olanlar daha erken hissebilirmis ben 50 kgydum hamile kaldigimda
AycanAycan19 Btl3407 benim 13 14 de titreme vardi sanki 17 de ilk tekme hissettim suan 19 um kıpırr kıpırrrr çok hareketli. ilk gebeligimm erkek bebek sanki bn biraz erken hissettim ama bu gercekten bebek hareketii bagirsakllar filan degil çok tatlı 🙈🙈🦋
derinsart AycanAycan19 bizim ki kiz bizimde cok kıpır doktorda dedi cok hareketli olcak 😃 ama cok güzel bir his Allah her isteyene versin🤲🏻🐣
UrazyadaMasal Cicek12 benim ikinci hamileliğim. 16+5 iz yeni yeni hissetmeye başladım. Hissetmek zayıflığa ve ilk hamileliğe göre değişiyor. Ama en az 16 dan sonra hissedilebilir.
Cicek12 Merinosunannesii uyku dışında herhangi bir belirtim yok hissetmeyince endişelendim işk gebeliğim ondan sanırsam bu endişe☺️
Tugcetugce42 Cicek12 ben 17. Yada 18.Haftada hissetmiştim canım çok küçük daha hissetmemen çok normal