Ikrnur 23+5 olduk geceleri boyna tekmeliyor sanki içerde inşaat var uyuyamıyorum onun dışında sorun yok🥰
Gulsen4224 Nesli-12 24+5 olduk tekmeler başladı ağırlarım var biraz ama olucak artık cuma günü kontrol var ne yapıyor kilosu nasıl merak ediyorum 😊😇🙈
cansugrn Gulsen4224 bende persembe günü kontrole gidicem bakalm neler yapiyo oglum ne kadar oldu kilosu falan😊😍
Gulsen4224 cansugrn heycan dorukta değil mi görmek için sabırsızlanıyor insan umarım kiloları iyidir miniklerimizin kaç haftalık paşa💙🙈
cansugrn Gulsen4224 22+2d3 detayli ultrasona girdigmde gelisimi bikac gün öndeydi ama üzerinden 2 hafta gecti bakalm ne kadar oldu paşam saglikli olsun da kilosuna ben cok takilmiyorm😊 şuan 24+1deyiz😊 senin de erkek mi
cansugrn Gulsen4224 bide maşallah cok hareketli özellikle aciktigimzda 💙😃 bana benzicek anlasilan bende pek oturmayi seven biri degilim tezcanliymdir hareketliyimdir😃
Selinaymurat Nesli-12 iyi gidiyor diyebilirim ben de 26+1 haftalık hamileyim sabırsızım yani günler geçmiyor gibi ve Ultrasona her hafta gitmek istiyorum neredeyse meraktan heyecandan az az da hazırlıklara başlıycam artık.
Gulsen4224 cansugrn maşallah cnm kız benim minikte bende merak ediyorum canları sağ olsun da kilosuna pek takmiyorum ama kilo almamış gibi geliyor. Bana o yüzden aklımda 🙈
Selinaymurat Nesli-12 güzel yapmışsınız aslında ama bende zamanı var diye bekledim birde hani pek vaktim de olamadı ondan dolayı ama artık gidip beğenerek almaya başlıyorum az az inşallah siz neler aldınız aceba sizin kaç haftalık bebeğiniz
Gulsen4224 cansugrn erkek bebekler daha hareketli oluyor maşallah bende oğlumda öyleydi tekmeleri çok sertti 😂kıpır kıpır senin kuzuda anasına çekmis ne diyim maşallah 🙊😂💙
Burcak1205- Nesli-12 sat a göre suan 26+1 im ama 1 hafta geriden geliyordu son kontrolde 4 güne inmiş doktorumuz kilosu biraz az demişti 720 gramdı . Çok hareketli suyu felan da iyi çok şükür sağlıklı ama ilerleyen zamanda haftasını yakalarız insallah
minikfare1 Nesli-12 benim 1 hafta önde gidiyor doktorum 1 hafta geri bir hafta ileri olması çok normal dedi 2 hafta ve üstü için endişelenmek gerekliymiş
Sevo03 Nesli-12 26+1 olduuk 🐣 bel ağrıları ve karın ağrım cok fazla hiç kilo almadım. Saçlarım aşırı dökülüyor 🤷🏼♀️☹️
cansugrn Gulsen4224 saglikli olsun da cok takilma kiloya. Allah bagislasin rabbim prensesini de saglikla kucagina almayi nasip etsin🤲🙂 niye kilo almams gibi hissediyosn
Leyla2020 Nesli-12 24+6 dayiz. Daha hazirliklara baslamadik. 3 hafta sonra kontrolumuz var. Ondan sonra yavas yabas baslariz artik sanirim.
cansugrn Sinembasara13 bende biraz agirlasmaya basladm cabuk yorulmaya basladm kücuk bi iş yapyrm nefes nefese kalyrm dinlene dinlene süpürme silme falan yapyrm😊
Gizemshn 24+4 deyiz bizde oğlumla Allah sağlıkla kucaklarımızı almayı nasip etsin.. Az önce doktordan geldik kilosu 705 gram sizce az mi kizlar , bu haftada sizinkilerin kilosu kaçtı?
cansugrn Gizemshn masallah doktorun iyi dediyse iyidir bence. Bende persembe gidicem kontrole bakalm ne kadar olms 24+3 olcaz o gün
Gulsen4224 Nesli-12 19+5 haftalıkken gittim cnm 331 gramdı doktor iyi demişti o zmn ama şimdi nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Gulsen4224 cansugrn amin cnm inşallah cümlemizin yavrusunu bağışlasın oğlumda öyle zayıf doğdu tek canları içinde sağ olsunlar da 🌸🤲🏻