Semaseher Oznuryunus ilk doğumlarda 41. 42. Haftaya kadar normal demişti ama süreç ne olur bilemiyorum hayırlısı olsun :)
Oznuryunus Semaseher benimde 7 Ocak doğum tarihi gözüküyor bende de tık yok yarın kontrolüm var bakalım
Oglakdorukcum Semaseher evet canım doğum yaklaştı ama unutuyorum bazen sende oluyormu sanki baskası dogurcak belkide pskolojım oyle dusunme mı saglayıp rahatlatıyor benı bılmıyorum hala doğuracahıma kucama bebek vereceklerine inanamıyorummm
Semaseher Semaseher bende de 2 hafta önce sancım çıktı geçen hafta sancım yoktu yarın tekrar gidicem inşallah 😊