Elifkyhn1993 ays21- aliskanlik haline getrmeyin cok. Sol tarafta kan akisi daha fazla oksijen fdaha fazla gidiyor sag ve sirt ustu azaliyor arada bi yatmak deil tabi kastim
Papatya13371 ays21- doktorlar sağ ve sol yani yan yatın sırt üstü yatmamaya çalışın diyor. Bir zararı olucagini sanmıyorum hiç duymadım çünkü
momelif ays21- canim birkac dr bna demişti ozellkle 15.16. Haftalardn sonra sola yat diye bebege giden kan akisi daha ii oluyormus yani saga yatmak zarrli degil ama sola yatmak faydali
Zeynepreyyan ays21- sağ tarafa yatmanın biz zararı yok . Önemli olan yan yatmak . Sırt üstü ve üstü yatmak sakıncalı sadece
ays21- Elifkyhn1993 doktorum bebek sağ tarafta dedi onun için sağa yat dedi ama sağ tarafta zararlı diyorlar bebeğe
Zeynepreyyan Elifkyhn1993 sağ ve sırt üstü kan akışı yavaşlar diye bir şey yok. Sadece yüz üstü ve sırt üstü yatilmaz. Özellikle doktora sordum iki hamilelikte de sordum doktor sağ tarafa yatma filan demedi .
Elifkyhn1993 ays21- yani bebegin nerde olduguyla alakasi yok aslinda hc ole bisey demedi bana doktorum 2. Cocugum olcak cunku benim. Tamamen oksijen kan akisi olayi
Zeynepreyyan ays21- sen doktorun dediğine bak bilende bilmeyen de konuşuyor. Bebeğe zararı olsa doktor sana sağ tarafa yat der mi
ymc0355 Benim de doktorum sola alıştır kendini sol tarafına yat dedi ama ben asla yatamıyorum nefes alamıyorum sola yatınca sürekli sağ tarafıma yatıyorum 🙄
zepbjk ays21- Ben dönüşümlü yatıyorum tek taraf olmuyor zaten genelde sola yatmaya çalış ama sağ da olur. sağdan ana damarların geçiyor o yüzden varis basur oluşumuna neden olmasın diye sol daha iyi
ays21- Elifkyhn1993 bende anneme sordum naısl yatıyordun sen yüz üstü hariç her türlü yatıyordm dedi 😂
ays21- Zeynepreyyan kesinlikle öyle canım onun için kimseye biişey soramıyorum zaten öyle şeyler söylüyorlar insanın kafası allak bullak oluyor
Zeynepreyyan ays21- aynen öyle canım. Bazen insanlar çok kafa karıştırıyor başka başka şeyler diyor. O yüzden en iyisi doktora sormak
ays21- Zeynepreyyan düşün kuzenim bana dedi sağ tarafa yatarak bebeği öldürceksin haberin yok dedi başımdan aşağı kaynar su döküldü sanki
Zeynepreyyan ays21- ay yok daha neler . Ben ilk hamilelikte de sağ tarafa yatardim hep . Sola yatınca çarpıntı ve sancım olurdu . Doktora sordum yatabilirsin sorun olmaz dedi. Şimdi yine sola yatınca rahatsız oluyorum çok uzun süre solda yatamıyorum
ays21- Zeynepreyyan Doğuma kadar kimseyi görmek ve konuşmak istemiyorum sadece zararları var kimsesin bi faydadası yok
Zeynepreyyan ays21- doğumdan sonra da virüsü bahane ederek görme çünkü doğumdan sonra da diyecek çok şeyleri var . En basitinden sütün var mı bak bu çocuk aç mama ver bak hep ağlıyor diyecekler. kucağa alıştırma derler daha neler neler