Snm-9586 yakın doğuya gidiyorum canım şuan doktor değiştirdim özlen emekçiye gidiyordum ama kendiside hamileymiş pek ilgilenemeyecek gibi geldi bize doğuma söz veremem dedi bizde Eyüp beye geçtik bu yüzden yarın gideceğim ilk baya iyi diyorlar bakalım en azından daha iyi ilgilenir