Bibliophilia-1991 Merhaba kızlar hangi şehirlerdesiniz ? Biz Kıbrıs bu senede tayinciyiz doğumum burada olacak siz ?
Busra3509 Bibliophilia-1991 benim esimde Jandarma uzman cavus. Bizde sökede yasıyoruz. Tayin cikmassa 2 sene burdayız cıkarsa haziranda dogu 🥺 tamda bebek gelecek o ay nasipse. Zor olacak benim icin ins cıkmaz diye düsünüyoruz.
Nrcnnnnn Bibliophilia-1991 bizde Konya’dayız memleketimde görev yapıyoruz ama bu yıl tayinci gibiyiz Doğuya inşallah
gunisigim123 Bibliophilia-1991 hangi yil mezun oldu esiniz bnm esimde asby bizde tayinciyiz doguya allah nasip ederse insallah
aysegulbey01 Bibliophilia-1991 benim eşimde astsubay bartında görev yapıyor bizde bu sene tayinciyiz çıkarsa tabi Haziran ayındada doğumum olacak Allah kısmet ederse nasıl yapıcaz bilmiyorum
aysegulbey01 Busra3509 bizde aynı durumdayız Haziran’da doğumum olacak Allah kısmet ederse taşınma dönemi eğer çıkarsa zor olacak bizim için çıkmaz diye umuyoruz hakkımızda hayırlısı olsun 😇
Bibliophilia-1991 Busra3509 hayırlısı olsun canım uzmanlar için biraz daha zor bu durumlar rabbim yardım etsin
Bibliophilia-1991 Nrcnnnnn bizde Konya Akşehir yazdık inşallah gelir Kayseriliyim yakın olsun istiyorum
GlsmPlt Nrcnnnnn aa Konya nin neresindesiniz bizde Elazigdayiz seneye Konya yi yazmayı düşünüyoruz memleketim
Bibliophilia-1991 gunisigim123 2011 mezunu canım burası 3. Yerimiz Kayseri Hakkari ve Kıbrıs yapmış olduk
Basak0503 Bibliophilia-1991 ay annemlere 20 km uzaklıkta Akşehir küçük ama güzel yer. Orası çıkarsa hafta sonları afyona da gidersiniz genelde herkes afyona ya da Konya ta giderler ☺️
denizanasi1 Bibliophilia-1991 Memleketimi yazmışsınız 😊 bizde Konya, Hakkâri ve şu an Hatay’dayız. Rabbim gönlünüze göre versin
aysegulbey01 Bibliophilia-1991 tek temennimiz o zaten canım hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza minnoşlarımızı 😇🙏🏼
Bibliophilia-1991 aysegulbey01 amin inşallah hazirana kadar ortalık düzelir umarım benim şubatta doğun
aysegulbey01 Bibliophilia-1991 umarım düzelir canım 🙏🏼 ayy çok az kalmış maşallah 🧿 allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😇🙏🏼
Bibliophilia-1991 aysegulbey01 evet canım çok şükür heyecan daha çok bastı artık kolayca gelir inşallah 🙏🏻 darısı sana zaman zor geçiyor
aysegulbey01 Bibliophilia-1991 sorma canım biz bile daha 16 haftalığız şimdiden heycanla bekliyoruz kontrol günlerini iple çekiyoruz görcez diye ☺️ İlk bebeğimiz bazen eşime diyorum çok mu abartıyoruz kafayı mı yedik filan diye daha doğmadan böyleyiz doğunca naparız bilmiyorum 🥰
Bibliophilia-1991 holly güzel yer alışırsın uzun süre kalınca sıcak olduğu için ben pek sevmiyorum o tarafları 😃
Bibliophilia-1991 holly uzun süre kalacağın için alışmak zorundasın maalesef ben Hakkari’de yaşadım 3 sene Hakkari’yi tercih ederim İzmir’e açıkçası
hazal_prensesim2021 Bibliophilia-1991 selam eşim astsubay tekirdagdayiz bizimde doğum burda olucak Kıbrıs’ta 2 kez görev yapmış eşim tekrar istiyor cikarmi bilmem😄
Bibliophilia-1991 hazal_prensesim2021 ayyy nesini istiyor ya bizde biran önce gitsek diyoruz gelmesi gitmesi ayrı dert bir denizi var 😅😅 neresinde yapmış biz 14.zırhlı
hazal_prensesim2021 Bibliophilia-1991 tam bilmiyorum neresinde yaptığını o zaman evli değildik ama tam bir Kıbrıs sevdalısı 2 kez yapmış 3. Zorluyor bende çok sevemedim aslında geçen yıl ocak şubat aylarında oradaydik😄
Bibliophilia-1991 hazal_prensesim2021 kumarhaneleri sevmiş olabilir eğlence yeri 😀 benimki de o bakımdan seviyor ama iş olarak yoğun yine çok şükür yaşanır yani Ama bence pek bişeyi yok
hazal_prensesim2021 Bibliophilia-1991 heya evet kumarhaneler tabiki 😄ama iş bakimindanda sevmiş sanırım çıkarsa gidelimmi deip duruyor bende hiç istemiyorum alllah var😀