Papatya0707 Kuzum tüplerin tıkalıysa Rahim filmi çektirdiğini düşünüyorum.Rahim filmi esnasında hafif yapışıklık varsa o an açılıyor eğer açılmadıysa yine aynı işlem sırasında Selektif Salpingografi uygulanıyor.(Yani ilaç Rahim ağzında değil ince bir çubukla direkt tüplerin içine uygulanıyor.Çoğu kişide laaparoskopiye gerek kalmadan bu şekilde açılıyor.Eğer açılmadıysa mecbur laparoskopi yapılıyor.Ki bazı kişilerin bu yöntemle bile açılmayıp malesef direkt tüp bebek oluyor.Demem o ki eğer tıkanıklık varsa doğal yöntemle açılması malesef imkansız.Keşke kolay bir yöntemi olsa ve bu işlemlere gerek kalmasa. Eğer böyle bir sorunun varsa direkt bu işlemleri yaptır vaktini kaybetme canım.