Papatya0707 ben 22 yaşındaym ben ve eşimde hiç sıkıntı görünmüyor tüpler açık bende kadına gittim rahmin avucumun içi gibi tertemiz dedi senin kolay olur komşuma seninki biraz zor dedi 2 ay tedavi gördüm ben olmadı komşularımda kanlı sert akıntı flan olmuş bende hiç olmadı gebelikde olmadı zaten geçen ay histereskopi oldum kadın eşimi arıyor illa getir bakacm karının bişeyi yok olur diyor ben yeni amlyat oldum diye gitmedim rabbim kısmet ederse olmayacak şey yok canım senin ilk çocuk mu