Benimde 12 yaşındaki kızımda var doktora götürdüm keterol verdi geçmedi denemediğim şey kalmadı organik sirkeyle filan yıkadım ama nafile trendyoldan W LAB diye şampuan aldim yorumları okuyarak tabiki 2.yıkamada azaldı ve kaşıntışı geçti deneyin derim