Kbrkksl maşallah ne güzel🌺 biraz bizim durumlar zor canım maddi açıdan 2 yıldır işsizdi eşim malesef pandemide tuz biber oldu hiç iş bulamadı şimdi küçük bi yer açtık yöresel ürünler üzerine burada . Tutunmaya çalısıyoruz işte ailesi burda eşimin o nedenle buraya geldik bizde bakalım hayırlısı. Ben ilk önce Gönül kazezoğluna gittim daha 3 aylıkken bana sezeryan hesabı yaptı 😯😯 tartıstık hatta hastane beni aradı sorunla ilgili falan filan sonra berçem ganıma gittik şuan cevap vermeyende kendisi zaten. Kontroller yaklasık 10 dk falan sürüyor konusuyor bizle ama klasık doktor yanı sıradan rutin doktor ekstra bişi yok bence kibar güleryüzlü