Hanımlar dün yazmıştım sağ kasıkta sancım var 7-8 kez bıçak saplanır gibi sancım oldu bugünde devam etti ara ara fakat akşam 6da telefondan doktoruma yazdım sorunu nedir bu diye ilk hanileliğim tedirginim. Gördü okudu dönüş bile yapmadı !! Geçenlerde yine dönmedi enfeksiyonum var idrarda bitkisel alternatif sordum onada cevap yok yap yada yapma demedi. Bunlara benzer sorunlar yaşıyormusunuz sizde hanımlar ??? 24+5 gebeliğim şuan