Nurselii benimde öyleydi ya suni ya sezeryan demişti cok yüzeysel muayene etmişti içimiz rahat etmedi bugüm baska doktora gittik iyi ki de gitmişiz baya detaylı baktı 3700 bebek kilosu catın uygun değil dedi basıkmıs 3 ve üzeri doguramazsın dedi zaten kanala girememe sebebi de buymus bebeğin kafasıyla catı uyusmuyor :/ yarın mecbur sezeryan olucam ilgili bi doktor bulmak cok zor valla