Bende 41.haftaya kadar bekledim. Doktorum artık normal doğuramıcağımı bebeğin yukarıda olduğunu söylemesine rağmen suni sancı aldım. Ve sonuç sıfır açılma. Sancılara dayanamayıp sezeryana alın beni dedim. Ama hiç bir sıkıntı yaşamadım. Max. 1 haftada iyileşti yaralarım. Sezeryandan hiç korkmayın. Kızım 10 aylık ve şuanda 5 aylık hamileyim 🙈