Leyla67 hiç korkmayın ben 11 haftalık oldum daha bugün iğne vuruldum,doktorunuz Progestan vermiştim onu fitil olarak almanız çok iyi olur daha etkili oluyor 🙏🏼Birde proluton depot iğnesi vuruluyorum,içinizi ferah tutun korkmayın güzel anne ☘️Doktorunuz en doğrusunu bilir zaten siZi çok iyi yönlendirecektir,bol bol dinlenin,benim tecrübelerim bunlar 🙏🏼