Pinar1234- Bugün doktorum sordu ne düşünüyorsunuz diye. Ben size bırakıyorum dedim. Benim için hiç bir zararı yok testin faydası var ailede şeker hastası varsa yapalım dedi ve yaptırmaya karar verdik. Hamile kaldığın kilo normalin üzerindeysede risk grubuna giriyorsun. Yarın yaptırıcam umarım herşey yolunda olur.