Kubra15 canım benim 💋 ben de kiracıyım arabam da yok. Dediğin gibi bu yüzden de biraz kısmak zorundayız fuzuli şeyleri terk etmemiz lazım. Tavsiyem şu sana kardeşim öncelikle ikeanın uygulamasını indir telefonun ve tek tek ne istiyosan onu araştır. Fiyat aralığına bak özelliklerine bak. İçine sineni ekran çekimi yap. Eşinle de paylaş. Onlar zaten hemen kabul ediyo kadınlar daha teferruatlı düşünüyo 😁 sonra ikeaya gidip istediğin şeylerin resmini göster direk alıp çıkarsın. Yoksa ucuz şeyleri gezerek biraz bulmak zor olabilir çünkü herşeyi göz önüne koymuyorlar. Ya da internetten de sipariş verebiliyorsun ama eve gelmesi için ürünün üzerine yüzde beş kurulum içinde yüzde on mu ne öyle bişey. Mümkünse kendiniz kurun. Biz kendimiz alıyoruz evde vidalama aletimiz var kocam da anlıyo bu işlerden o kuruyo. Daha uygun oluyo. Kocama seçtiklerimi göstermiştim odaya gerek yok diye düşünüyordu o zamanlar ikna ediyodum bak ne kadar ucuz diye ne ucuzu falan dedi ona çok geldi. Biz mobilya kentindeyiz bursa inegöl de oturuyoruz. Dediki bi fiyat araştırması yapalım. Ve gittik bi mağazaya gardropla kitaplığın ikisine sadece 2000 dedi adam biz daha ucuz fiyata tüm odayı satın alıyoruz. Sonra benim dediğim şeyleri kabul etti işte şimdi de alıyoruz 😁😁