sero07 ben daha 8-9 haftalıkken önüme indirimler çıktıkça değerlendirmeye başlamıştım. Bebeğimin yatağı şifonyeri ve kitaplığı hazır şuan kurulu bi şekilde odasında duruyor. Perdeleri halısı zaten vardı sadece ufak dokunuşlarla daha sevimli hale getirmeyi düşünüyorum. Şuan 12 haftalığız bu ay içinde yatağını, gardrobunu ve bir kaç ufak eşyasını da almayı düşünüyorum. Sonra daha ufak tefek eşyalara geçicem inşAllah yavaş yavaş cinsiyette belli olmuş olur o zamana kadar zaten ☺