Isilhanim87 Anneler, ben çok bunalıyorum ya. Içim sıkılıyor zaman da geçmiyor, panik oluyorum bazen. Bazen daralıyorum bazen iyiyim. Ne yapmalıyım. Modum düşük bu ara. Bebek karnımda büyüdükçe, korkuyorum güzel güzel hemen doğum yapmak istiyorum
PelinAydemir-0107 Ceren_06 merhaba 🌞 benim de tam 10 gün sonrasını gösteriyor mesela son adet 30 Ağustos ama 10 Eylül olarak doktor karşılaştırmasını yaptı ve o şekilde tarihi koydu. Bebek büyüdükçe yani fasulye kıvamında iken falan belli oldu tam haftası, geç yumurtlama olmuştur dedi. Üstünden vakit geçti şuan 16+4 üm mesela herşeyi uyumlu gidiyor . Sizde de öyle bi durum olmuş olabilir .
haziranin25i Ceren_06 ilk haftalarda geç dollenmeden kaynaklı olarak geri olabiliyor bebekler bu nedenden dolayı doktorlar endişeye mahal vermez 🤗 kilo almaya başladığında o aradaki açıklığı kapatıyorlar. Siz son adet tarihinizi baz almanız gerekiyor 😍🙄
iremby Ceren_06 Son adet tarihime göre 4+6 şuan en yarin doktor randevumuz var bakalim doktor ne dicek 🤷🏼♀️