Ceren_06 Kızlar bizim doktorumuz son adet takvimine bakarak bebegimin 9+1 olduğunu söyledi ama aynı zamanda ultrasonda da 6+2 gözüktüğünü söyledi olabilir böyle dedi ama anlamadım siz nasıl kesin olarak öğrendiniz bebeğinizin kaç haftalık olduğunu?
Birtane2307 Ceren_06 benimki de normalde 9+5 olmasi gerekiyor ama 8+2 yim cunku seninki de benimki de gec dollenme olmus normaldir hamilelik ilerleyince birbirini yakaliyomus adet tarihini yakaliyomus ha yani o mesafe kapaniyomus dediler
momsboys Ceren_06 son regli tarihimden itibaren 15+2 günlük ultrasonla uyumlu . gec döllenme olmus olabilir senin
Melo24_ Ceren_06 ben de aynı durumdayım. Normalde adete göre 7+5 ama doktor 5+5 dedi 🤷🏻♀️ Geç döllenme ya da geç yumurtlama olmuş olabilir dedi. Tarih düzenlemesi yaparız olmadı birdahaki gelişinde dedi. Burda bekliyim bende belki bizim gibi olanlar vardır.
Alyamm_ Ceren_06 benimde ilk gittigimde ultrasonda reglime göre 5 gün geriydi şuan 15 haftalığım tam ama 15+6 gözüktu bugün ultrasonda öne gecmiş zamanla gününü yakalar sizinkide 💜
Handeslife 13 benimde ama önceki kontrollerimde 8+1 iken 7+1 görünüyor demişti bir sonraki gittiğimde normal uyumlu günüyle demişti 😊