Caniimkizim evet canım 40 gün oturamayan da var 20 gün sezeryan dan kalkayamanda keşke hepimizi bakicak kişiler olsa evimizin yemeğini yapicak kişiler olsa da kimse sancı çekmese gönül ister ki :) ama ben smdi normal düşünüyorum ilk günden beri smdi çarsmba 38 olucam doktor bebeğin kilosuna gore karar vericek sezeryan da diyebilir sonuçta inşallah demez sonrası zor ailelerimizi bizi bakmaları için işlerinden güçlerinden mahrum etmek istemiyor kimse