Yönlendirmenizi yanlış buluyorum açıkçası, kimsenin normal doğuma ya da sezeryane şartlanmasını doğru bulmuyorum. Bebek nasıl gelmek isterse doğum şekline kendi karar verir. Evet korkmamak gerek bu konuda doğru söylüyorsunuz ama ablam sezeryan oldu şöyle ağrıları böyle ağrıları oldu vs gibisinden bı durumda sezeryan pak zorunda olanları korkutabilir.
Mühim olan bu noktada bebeği dünyaya sağlıkla getirmektir, sezeryan olanda normal doğuran da aynı oranda annedir. Doğum korkusu psikolojik bir boyuttur, kadınların ömürleri boyunca unutamayacağı travmalara bile sebep olabilir. O yüzden kimse kimseye bı başkasının bu kadar acı çekti aman mahvoldu gibi korku dolu hikayeler anlatmasını mantıklı bulmuyorum, her hayata geliş hikayesi kendine özgüdür.