paradiseeeeee Merhaba kızlar detaylı ultrasona giricem inşallah ama eşler alınmıyor diye biliyorum hala öyle mi bilginiz varmı
91ARIN91ASK paradiseeeeee tek başına alınıyorsun bir de eşim gelebilir mi dediğin de eşinin. Ne işi var diye cvp alıyorsun
Zeynepreyyan sultanacan özelde de alınmıyor ama benden flash bellek istediler . Görüntüyü ona kaybedip verecekler
Beyzan sultanacan malesef özele gidiyorum pandemi yüzünden eşim alınmıyor çok üzülüyor ama elden bir şey gelmiyor. Para da çözmüyor bazen
Zeynepreyyan paradiseeeeee devlet hastanesi de olsa özel hastanede olsa ayrıntılı ultrasona kimse alınmıyor
Gizem___ Zeynepreyyan ben detaylı ultrasonu özel hastanede doçent doktora yaptırdım eşim de yanımda sandalyede oturdu yarım saat birlikte izledik sorularımızı sorduk. Devlette muayenede eş alınmıyor bazı özellerde de o şekilde ama benim gittiğim hastanede eşim hep yanımda.
91ARIN91ASK Zeynepreyyan ben özele Gidiyorum başından beri eşim hep yanımda girdi onun dışında annem ve kayınvalidem de alındı içeri
pelin0108 Zeynepreyyan ben 7 haftalık oldum özele gidiyorum ama eşimi almıyorlar içeri corana olduğu için 😏😔
ipekkkkkkk7 paradiseeeeee Ben özele gidiyorum rica ettim eşim de görebilir mi diye az da naz yaptım hadi gelsin dediler iknakabiliyetim biraz yüksek sanırım eşim e de kısa bir video çekmesi için izin verdiler eşim çekti
Zeynepreyyan Gizem___ özelde çekilicem bende daha randevu alırken dediler eş çocuk vs almıyoruz içeri dediler. Her hastane almıyor yani . Normal doktor kontrolünde aliyolar ama ayrıntılı da almiyolar
91ARIN91ASK dmrlesra dedim ve senin muayene olmaya niyetin yok dediler ben de sağlık bakanlığına şikayet ettim
Zeynepreyyan 91ARIN91ASK normal muayeneden bahsetmiyorum . Ayrıntılı ultrasonda sadece hamile olanı aliyolar başka kimseyi almiyolar eş vs . Ayrıntılı ultrason farklı genel kontroller için bizde de yanımda ki kişi geliyor ama ayrıntılı ultrasonda almiyolar
dmrlesra paradiseeeeee Benim ilk gebeliğimde eşim girdi biraz insiyatif meselesi aslında canları isterlerse☺️
paradiseeeeee Zeynepreyyan özeller alıyor başı yerler tabi herkes değil ama devlet katı asla almıyor bide fırça yiyoruz 🤪
Zeynepreyyan sultanacan yok canım sorun değil bende de normal doktor kontrolünde hep aliyolar. Ayrıntılı ultrason perinatoloji çekecek. Randevu alırken dediler almıyoruz kimseyi eş çocuk filan dediler
MihricanA paradiseeeeee Alınmıyor maalesef benim hastanede doktor kapisinin onunde beklemeleri bile yasak