Burcu-2910 canım kasma sakın kendini gerçekten çok iyi bi durum degil bende yaşadım hatta kanamam gerçekten normalden 5 katı oldu diyebilirim herkeste farklı sonuçta üzülme biraz daha bekle olmadı doktoruna görünürsün ayrıca bebek istersen hemen olur benim o kanamam harici adet olmadım 2. Haftada kalmışım gebe hatta doktor kimyasal geçirdin adet görmeyebilirsin dediği için hamile olduğumu mide bulantıları başlayana kadar anlamamıştım rabbim hakkında hayırlısını versin korkma 🥰🥰😘