Burcu-2910 insanoğlu bir robot değil. Herkesin kendine has bir bünyesi var. Onda 10 gün sürer, baskasinda 15 digerinde 20. Anormal bir durum yok. Doğum yapan bir kadın bile 40 gün kanama görebiliyor. Hatta daha fazla gören var. Bunlar anormal olmadığı gibi seninkide anormal değil. Panik yapmak yerine bırak vücudun zararlı olan kendi yavaş yavaş atsın. Stres daha çok mahvediyor o bünyeyi.