Gamze41 ben yaptırdım geçen hafta ve şekerim çıktı yaptırmasaydım bilgim olmadan dikkatsizce beslencektim ve bebeğime zararı olcaktı iyi ki yaptırmışım. Bazı kişiler o şekerli şeyi içtiğin için şekerin çıkar diyolar ama dinleme öyle olsa herkeste çıkardı sonuçta ama olanda cıkıyo sadece şuan diyet yapıyorum kendimce bi süre sonra tekrar baktırcam inşallah düzene girer şekerim tabi girse de doğuma kadar dikkatli beslenmeye devam etcem hamilelikten sonra geçiyomuş zaten bu gebelikte olan bi şeker sadece