gulbanuemre canım kesinlikle avent al ama bu ayicikli gibi olanları alma. Çünkü yapısı anne memesi gibi olduğu icin,. Benim kızım onu ne zaman versem mememin ucunu almakta zorlandı. Bende onu değil yassı olan aventin farklı bir emzigini kullanıyorum . Çok memnunum