snm1- Glakky1 ben bilmiyorum ki o yüzden mecbur dısardan yiyorum. Bu ilk yemem zaten çok aşırı derecede canım çekti çünkü doktorda öyle deyince Bi kere yiyim ddm
Gulgok snm1- Hamileliğimin en başından bu yana resmen şırdan aşeriyorum ama malesef bebeğimi tehlikeye atmak istemediğim için yemedim