Kızlar Bursa’da bir hastanede doğum yapmayı düşünüyorum ama bin lira zam gelmiş açıkçası sorguluyorum değer mi diye… Başka hastaneye bilmiyorum yakınlarım orada doğum yaptıkları için güvendim doktoruma da güveniyorum. Ama bu ücrete gerçekten değer mi bilmiyorum…
Sanki diğer hastanede olsa ameliyat zor geçecekmiş gibi hissediyorum burda olunca kolay olacakmış gibi….
Korona testi de dahil değil bu arada.
Her şeyden kıstık doğum güzel yerde olsun dedik bebek iyi bakılsın dedik o yüzden orayı seçtik.
Ameliyat esnasında sedasyon istiycem bol ağrı kesici istiycem sırf bunlar için değer mi başka yerde de böyle olmaz mı bilmiyorum…
Medicana da fiyatlar nasıl bilen var mı?