Hediyelik yaptıranlar evlerini akın akın misafire açıp,bebeklerini öpüp yalatmayacaklar arkadaşlar sakin. Neden saygı duyamıyoruz da hemen bir iğneleme oluyor anlamıyorum. Ben de yaptırdım çünkü ikinci bebeğim ve kızıma yaptırıp buna yaptırmasaydım içime sinmezdi. Annanne babanne mutlaka gelir görür giderlerken de evdekilere vermesi için vereceğim. Gelene geçene dağıtmayacağım. Hayret bir şey ya