Pandemiden dolayı gelen giden olmayacak zaten, misafir de kabul etmeyeceğiz ama ailelerimize ve çok çok yakınlarımıza en azından görüşebildiğimiz zaman vermek üzere çok şık isimli lavanta kesesi yaptırdım. Aslında gönlümden geçen ufak cam şekerlikler oluyor çok şık, sonrasında evde de kullanılabilen türden, içine draje ya da çikolata koydurmak istedim ama çok maliyetli oluyor, fiyatları yüksek geldi diye maalesef vazgeçtim. Bir de isimli kutu ve ambalajda çikolata yaptırdık. hastanede hemşirelere de vs dağıtırız diye. Eğer pandemi daha da uzarsa en kötü ihtimal kalan çikolatayı kendimiz tüketiriz😊ilk bebeğim çok Hevesim vardı yaptırdım.